اطلاعیه
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی نسرین و آدرس nasrin71.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 8028
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1



وبلاگ شخصی نسرین
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 1:45 ::  نويسنده : سید نسرین موسوی       

شرکت شیر پگاه اعلام کرد که هر کس از این وبلاگ دیدن کنه و نظر نده شیرمو حلالش نمیکنم ...

تو را خدا نظر بدین و اگه شعر یا جمله قشنگی دارین بفرستین تا بذارم تو وبلاگ.راستی حتما متن ادامه مطلب آخرین پستم را_حرف هایی از جنس نگفتن_بخونید

ممنونم دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت13:25---10 فروردين 1391
سلام ...وب شما خیلی قشنگه...اگه مایل به تبادل لینک هستی به "محفل مهربونی" من هم قدم بذار.
منتظرتمممممممممممممم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][


محسن . خراسان رضوی
ساعت11:27---7 مهر 1390
در خواب ناز بودم شبی دیدم کسی در میزند . در را گشودم روی او دیدم غم است در میزند . ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا . غم با این همه بیگانگی هر شب به من سر میزند.09159269033

خروزخان
ساعت17:50---16 خرداد 1390
ديگه واجب شد نظر بدم
تو نظرسنجي وبلاگتم شركت كردم سوالش جالب بود من اولين كسي بودم كه به گزينه پسر راي دادم!!!!


omid
ساعت17:03---16 خرداد 1390
hala shoma shiretoonro halal mikonin baram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: